Tuesday, November 9, 2010

ReConnecting


lme rasenye x usik blog... maklum la x de la pandai sangat menul
is2 ni... arini dok jge opis trase nk update sikit2 blog... hehe Alhamdulillah bonda dan ayahanda tercinta dpt pg haji thn ni (dah anta pon 2 ari lps hehe) rsenye dah slamat smpai... insyaAllah... adek2 tingal kat umah mak andak tanjung malim... aku pon slamat bekerja kembali... cme tertinggal cek gaji pkck fariz n the gang dlm mpv hehehe maaf bonda (got carried away time ter... sesat nk balik bangi aritu) smpai telupe time angkat beg... farah la ni p ltk somewhere yg aku x nmpk haha... anyway... aku dah slamat pakai angah pnye lappy lame (x tau la spe owner baru skang hehe) mac akan d anta balik ke fairpark... thanks abg amir kasi pakai... walaupn syg nk bagi balik... company pnye... hehe
anyway mujurlah acer 4540 ni dlam tip top condition lg haha farah pasni x leh la nk ber korea2 lg ye... tp tangan msh terbiasa tkan Alt instead of Ctrl sbb Ctrl mac kat tmpt Alt (ape x paham x pe la hehe)

back to kije... pasni nk further degree plak tunggu Uitm(interview pon dah slamat aritu) x de Uitm... ipts la kot jd sasaran... ramai yg dah smbung... ruginyee rase x amek upu pas abes aritu haha

banyak lagi bnde nk d bwat kat kuis ni huhu nk amek trasck
rip diploma... nk amek bkn leh amek gitu je dah la aritu nk amek kne jmpe dekan JPM(jabatan pembangunan mahasiswa) mklum la kije x de mse yg ske2 leh pg je... ust. subari plak bile dah dekan ade la macm2 halnye... perlu ke bwat surat??? (trase nk edit kwn pnye je) HAHAHA! teknologi kan changgih...

lme gak x de kat office GMN... rasenye banyak yg aku tertinggal haha... doc pnye projek buku latihan sekolah rendah la ni hehe... dah design wat marketing plak... dah dapat feedback tuka design balik... ikot kehendak pelangan nk kurang arge nk kne wat nipis buku tu kurangkan graphic and so on.... mcm bese keje aku smbil wat design smbil download (oopssss hehe jgn marah)

MPV... ape cer plak ngan mpv?? well lps dapat lesen aku usik van bapak aku je tu pon skali 2... mpv mazda ayahanda ni mmg la sedap di pandu... 3.0 lg tu MUAHAHAHA... baru2 ni hangout ngan membe kat sri kembangan equin park... hehe tu la 1st time bwk kete kua jalan tinggi (highway)... seram sejuk gak... tp 5,6 menet pastu rse cm ok je.. haha thanks korg sbb nk sgt aku bwk MPV tu lau x smpai bile2 aku x pandu2 kete... ni yg lagi x saba nk beli kete ni hehe... tunggu pas bonda ngan ahayanda balik aji la ye....

No comments:

Post a Comment