Thursday, November 5, 2009

Li (more)

location kl outing haha brp lme? 3 hari 2 mlm aku dapat 1 mlm jer... ade la halnye.. kene tmankan seseorg haha... it was fun sbb aku ni lau nk pandai jalan kene sesat dulu... hehe btw banyak yg di meetingkan dr asal kene wat e commerce web.. dah kene jd business man la plak..

dah pertengahan li haha mcm2 pengalaman dah dapat... baru2 ni g outing kat hotel haha giler ar... aku dok meeting jer tp x tau la asal penat sangat... mybe kuat sangat pikir haha... or mybe makan banyak sangat haha owh i'm full giler breakfast, mkn pg, mkn tgh hari, ptg, mlm, n aku lak ade tgh mlm pnye makanan haha... mcm2 dikoman oleh bos ape yg ktorg dah bincangkan.. hehe aku semakin memahami boss aku haha perangai die aku paham sgt2 wlaupn aku trpakse mengikut karenahnye hehe.. aku ok jer... entah la x tau la other group member cmne... he is a good man harap busines die berjaya.... i'm just doing what he asked for.. tp tu la aku dgn x reti dreamweavernye... hurm.. syuk(projek leader) mmg x puas hati.. alah aku pon x puas ati.. bile nengoknye hehe.. aku tgh struggling nk wat bnde tu... kak zahidah banyak mmbantu... thanks... aku pon banyak sangat kua sane sini cuti muet, taaruf.. nsb x cuti p amek lesen haha... x de mase nk usik bnde lain smpaikan ade someone in trouble aku x mmpu nk tolong rse serba salah.. huhu wish that i can help... btw the hotel that we go is crystal crown hotel... = ) aku x amek gmba time makan haha erm... rsenye ade jap2 aku carik hehe gmba tepi ni gmba boss aku ni la org kuat syakirat... tanpa die x de kiteorg haha...
aku nak penuh kan p
osting ni ngan gmba hahahaha... ade gak gmba tgh makan yum2 kenyang giler.... hahaha anyway thanks dr.. ngehehehe...

-sign out-

No comments:

Post a Comment